Διδάσκονται οι δυνάμεις φυσικών, άρα κάθε ζητούμενη δύναμη θα γίνει γινόμενο και θα πρέπει να παρατηρήσει ο μαθητής ότι από την 2η ήδη δύναμη τα 3 τελευταία ψηφία είναι ίδια. Άρα δεν έχει νόημα η συνέχιση του υπολογισμού και αρκεί να βρεθούν τα 3 τελευταία ψηφία του αθροίσματος.
Μιχάλη, μήπως ξέρεις σε ποια τάξη του δημοτικού διδάσκεται αυτό το θέμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε καμία ! Με ρωτάς σοβαρά ή για πλάκα;😉
ΔιαγραφήΣοβαρολογώ. Όποιος νομίζει ότι το θέμα δεν διδάσκεται στο δημοτικό δεν ξέρει πώς να το λύσει..
ΔιαγραφήΜην είσαι τόσο σίγουρος.😉
ΔιαγραφήTα 3 τελευταία ψηφία κάθε δύναμης του 625 είναι 625. Όμοια για κάθε δύναμη του 376. Άρα το ζητούμενο είναι 001.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό σκέφτηκα κι εγώ, αλλά δεν διδάσκεται κάτι τέτοιο στο δημοτικό.
ΔιαγραφήΔιδάσκονται οι δυνάμεις φυσικών, άρα κάθε ζητούμενη δύναμη θα γίνει γινόμενο και θα πρέπει να παρατηρήσει ο μαθητής ότι από την 2η ήδη δύναμη τα 3 τελευταία ψηφία είναι ίδια. Άρα δεν έχει νόημα η συνέχιση του υπολογισμού και αρκεί να βρεθούν τα 3 τελευταία ψηφία του αθροίσματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσυπογράφω, αλλά φτάνει πια με τα ευκολάκια, μού λείπουν οι διατριβές τού Κάρλο!😉 Τι λες κι εσύ Μιχάλη;
ΔιαγραφήΘανάση, νομίζω ότι θα συμφωνήσει και ο Μιχάλης στο σχόλιο μου!! 😉
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν θα συμφωνήσει Κάρλο, φοβάμαι όμως ότι την μπάλα την έχει χάσει..😄
ΔιαγραφήΘανάση, η αναφορά για την μπάλα αναφέρεται στον Σωκράτη, που μας παίδεψε για να βρούμε την ισοτιμία.. 😄
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξέρω Κάρλο; το θέμα είναι ότι την μπάλα δεν την χάνει ο Σωκράτης, αλλά κάποιοι σχολιαστές των λύσεων..😉
Διαγραφή