Τα συστήματα ελάχιστης γνώσης ως εργαλεία σχεδιασμού κρυπτογραφικών πρωτοκόλλων αναγνώρισης ταυτότητας.
Παρουσίαση της διαδασκαλίας της Μαθηματικής Ανάλυσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στη Βουλγαρία.
Πρακτικά προβλήματα που εξέταζονται με βάση την έννοια της πυκνότητας συνόλων πραγματικών αριθμών.
Παρουσίαση μιας μαθηματικής μεθόδου προκειμένου να αντιμετωπισθεί ένα από τα πέντε βασικά εκθετικά προβλήματα και συγκεκριμένα το πρόβλημα εύρεσης της μέγιστης κλίκας ενός απροσανατόλιστου γραφήματος.
Σύντομη αναφορά σε στατιστικές τεχνικές τόσο στις φυσικές επιστήμες όσο και στις κοινωνικές επιστήμες από τη σκοπιά της στατιστικής θεμελίωσης και της μαθηματικής λογικής.
Απόδειξη στηριζόμενη στο παράδοξο του Berry. (G. G. Berry βιβλιοθηκάριος στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης)
Παρουσίαση των αναδρομικών ακολουθιών.
Παρουσίαση εφαρμόγων του διωνυμικού τυχαίου αθροίσματος, η οποία είναι μια βασική έννοια της θεωρίας πιθανοτήτων, στη λήψη αποφάσεων κάτω από συνθήκες αβεβαιότητας.
Παρουσίαση της ύλης για τη διδασκαλία των Η/Υ στη Βουλγαρία.
Κατασκευή του C ως μια επέκταση του R, δηλαδή κατασκευή ενός σώματος C το οποίο θα έχει ένα υπόσημα ισόμορφο με το R.
Καλή σας μέρα, οι αναρτήσεις σας σχετικά με τα άρθρα από τη "Μαθηματική Επιθεώρηση" ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Ψάχνω κάτι και σκέφτηκα ότι εσείς θα μπορούσατε να με βοηθήσετε. Μου είπαν για ένα άρθρο, σε Ελληνική μετάφραση, που πιθανόν βρίσκεται στον πέμπτο τόμο της "Μαθηματικής Επιθεώρησης". Αναφέρομαι στο άρθρο του Gnedenko για τη μόρφωση των δασκάλων των Μαθηματικών. Βλέπω ότι έχετε ασχοληθεί αρκετά και υποθέτω ότι μπορεί να το έχετε ή να μου πείτε που θα μπορούσα να το βρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Καλησπέρα Rebeka αυτό που ψάχνεις βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.hms.gr/apothema/?s=sa&i=4427
Ευχαριστώ πάρα πολύ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή