Με όλο τον σεβασμό το θέμα 4ο το δεύτερο ερώτημα δεν είναι σωστά στημένο, ένας μαθητής δεν μπορούσε να απαντήσει στο πρώτο αλλα παρατηρούσε οτι στο 2ο γινόμενο οι θετικοί όροι μεγάλωσαν και απαντούσε ότι είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 4 και το 2ο γινόμενο και το ίσον δεν ισχύει ποτέ τι θα του βάζαμε; άριστα;
Με όλο τον σεβασμό το θέμα 4ο το δεύτερο ερώτημα δεν είναι σωστά στημένο, ένας μαθητής δεν μπορούσε να απαντήσει στο πρώτο αλλα παρατηρούσε οτι στο 2ο γινόμενο οι θετικοί όροι μεγάλωσαν και απαντούσε ότι είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 4 και το 2ο γινόμενο και το ίσον δεν ισχύει ποτέ τι θα του βάζαμε; άριστα;
ΑπάντησηΔιαγραφή