Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

Γλωσσομάθεια

Ένας νέος μαθητής προστέθηκε στην τάξη, ο οποίος ήταν γνωστό ότι ήξερε πολύ καλά και μία άλλη ξένη γλώσσα εκτός από τα αγγλικά. Τρεις συμμαθητές μάλωναν για το ποια γλώσσα ήταν.
Ο πρώτος μάντεψε, "Δεν είναι γαλλικά."
Ο δεύτερος μάντεψε, "Είναι ισπανικά ή γερμανικά."
Ο τρίτος μάντεψε, "Είναι ισπανικά."
Έμαθαν, τελικά, ότι τουλάχιστον ένας από αυτούς μάντεψε σωστά και τουλάχιστον ένας μάντεψε λάθος.
Ποια άλλη γλώσσα γνώριζε ο νέος μαθητής.

4 σχόλια:

  1. Μη καλά ορισμένο πρόβλημα. Δεν περιορίζει στην εκφώνηση τις γλώσσες. Σενάριο 1: ο Α σωστός (όχι Γαλλικά), ο Β σωστός (ή Ισπαν. ή Γερμαν.), ο Γ λάθος (Ισπανικά), άρα αφού όχι Ισπανικά, συμπέρασμα Γερμανικά.
    Σενάριο 2: ο Α σωστός, ο Β και ο Γ λάθος, άρα όχι Γαλλικά, ούτε Ισπανικά, ούτε Γερμανικά, άρα.... άλλη γλώσσα, Σουαχίλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη καλά ορισμένο πρόβλημα;; Understatement, αγαπητέ Παν., it's a typical eisatopon problem..😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή