Των Δόρτσιου Κ. - Αμαραντίδη Σ.
Είναι γενικά γνωστό ότι στις ημέρες μας η τεχνολογία των υπολογιστών τρέχει με μεγάλη ταχύτητα προσπαθώντας συνεχώς να διευκολύνει την ερευνητική προσπάθεια της επιστήμης αυξάνοντας την
Κύκλος 9 σημείων |
ικανότητα εκτέλεσης πολύπλοκων πράξεων από τη μια μεριά αλλά και να διαχειρίζεται όλο κα μεγαλύτερο πλήθος δεδομένων ώστε να δημιουργούνται συνθήκες μέσα από τις οποίες ο σημερινός άνθρωπος να μπορεί να μελετά και να ανακαλύπτει τα μυστήρια του κόσμου που τον περιβάλλει.
Αναπόφευκτα η τεχνολογία αυτή επηρεάζει και την εκπαίδευση. Ιδιαίτερα ο χώρος των μαθηματικών είναι εκείνος που μπορεί να διαχειριστεί την τεχνολογία με τον καλύτερο τρόπο και να μετασχηματίσει το διδακτικό περιβάλλον σε μια ευχάριστη και δημιουργική παιχνιδούπολη. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα του λογισμικού Cabri-geometryII στην παρουσίαση των μετασχηματισμών της Γεωμετρίας. Ειδικότερα θα εφαρμοστεί ο σημειακός μετασχηματισμός της αντιστροφής για την κατανόηση του θεωρήματος του Feyerbach καθώς και της κατασκευής της αλυσίδας του Steiner.
Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο, για να διαβάσετε την εργασία:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου