Αν


θα αποδείξουμε ότι

Στη συνέχεια από τη δοσμένη σχέση αναπτύσσοντας την ταυτότητα βρίσκει


Τέλος γράφει


- Το καταλάβατε; ρωτάει.
- Μάλιστα, απαντούν εν χορώ οι μαθητές και οι μαθήτριες.
- Μήπως βλέπετε κάποιο λάθος; ρωτάει και πάλι ο καθηγητής.
Τα παιδιά κοιτούν τον πίνακα με απορία. Σε κάποια στιγμή ένας μαθητής, ο Εξυπνούλης, σηκώνει το χέρι του και λέει τη γνώμη του.
- Μπράβο, Εξυπνούλη, παιδί μου! του απαντά ο καθηγητής με θαυμασμό.
Τι είδε ο Εξυπνούλης που δεν είδαν οι συμμαθητές και οι συμμαθήτριές του;
Πηγή: mathematica