Διδακτικά εμπόδια στην έννοια της ασύμπτωτης συνάρτησης
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ένα διδακτικό εμπόδιο είναι η ίδια η ετυμολογία της λέξης αφού νοηματοδοτικά παραπέμπει σε μια ευθεία που «τείνει να γίνει εφαπτόμενη στην καμπύλη στο άπειρο» ως μια ευθεία «που πλησιάζει στο άπειρο το γράφημα της συνάρτησης χωρίς να το ακουμπά» τέλος πάντων, η ετυμολογία παραπέμπει σίγουρα σε «μια ευθεία που δεν ακουμπά την συνάρτηση» . Να επαναλάβουμε, ότι αυτές οι πληροφορίες, δεν βγαίνουν από τον μαθηματικό ορισμό της έννοιας της ασύμπτωτης, αλλά από την ίδια την λέξη –όρο – έτυμον «ασύμπτωτη».
Του μαθηματικού Ιωάννη Π. Πλατάρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου