Eisatopon Math AI Challenges
Your Daily Experience of Math Adventures
Click to Translate Whole Page to Read and Solve
English
French
German
Italian
Spanish
Japanese
中文 (Chinese)
한국어 (Korean)
Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025
Ευκλείδης γ΄: 100ο τεύχος | Επετειακή έκδοση
Γράμμα από τη Σύνταξη
Ανδρέας Μούτσιος-Ρέντζος, Εισαγωγή στο 100ο Επετειακό Τεύχος: ανάμεσα στον αναδυόμενο χώρο και χρόνο κοινοτήτων και πρακτικών σε μετάβαση
Στ. Παπασταυρίδης, «Ευκλείδης γ΄: Συνοπτική Ιστορία 1983-2021»
Γ. Θωμαΐδης & Α. Πούλος, «Ελληνικά Περιοδικά για τα Στοιχειώδη Μαθηματικά και τη Μαθηματική Εκπαίδευση: 1916 – 2024»
J. Dhombres, «Η σημασία των δημοσίων αντιπαραθέσεων περί του τι είναι απαραίτητο να διδάσκεται στα Μαθηματικά επειδή είναι χρήσιμο για τη ζωή στην κοινωνία»
j. Dhombres, “L’intérêt de ne pas négliger de débattre sur ce qu’il est nécessaire d’enseigner en mathématiques parce qu’utile à la vie en société”
Ι. Εμμανουήλ, «Η σημασία της μαθηματικής επιστήμης για την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή και ο ρόλος της βασικής έρευνας»
K. Dykema, «Ενισχύοντας τις ευκαιρίες μαθητών και μαθητριών στα Μαθηματικά»
K. Dykema, “Increasing Opportunities for Students in Mathematics”
Φρ. Καλαβάσης, «Η συμβολή της Διδακτικής των Μαθηματικών στη συνεκτικότητα του Ευκλείδη γ΄ και στη συστημική προσέγγιση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης»
Σ. Καφούση, «Συζητώντας τους σκοπούς της μαθηματικής εκπαίδευσης στα σύγχρονα προγράμματα σπουδών».
Μ. Τζεκάκη, «Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για τα Μαθηματικά, παλιά και νέα πραγματικότητα»
Δ. Πόταρη, «Μαθηματική εκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη εκπαιδευτικών»
Έ. Ναρδή, «Διδακτική των Μαθηματικών και Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο: Καθοδόν προς εναρμόνιση;»
Χ. Σταθοπούλου, «Για μια (συμπεριληπτική) μαθηματική εκπαίδευση στη μετα-αποικιακή εποχή: ελληνική πραγματικότητα και προοπτικές»
Γ. Φεσάκης & Μ. -Α. Μουστάκα, «Η ενσωμάτωση της Υπολογιστικής Σκέψης στη διδασκαλία των Μαθηματικών»
Χ. Κυνηγός, «Η υπολογιστική σκέψη στην υπηρεσία της καλλιέργειας μαθηματικής ικανότητας: Η περίπτωση μαστορέματος κινούμενων τρισδιάστατων γραμμικών μοντέλων»
Α. I. Στυλιανίδης & Γ. I. Στυλιανίδης, «Σημαντικές μαθηματικές δεξιότητες για μαθητές και μαθήτριες στην εποχή της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης: κατανόηση και αξιολόγηση της απόδειξης, και ChatGPT»
A. J. Stylianides & G. J. Stylianides, “Important mathematical competencies for students in the age of generative artificial intelligence: proof comprehension and evaluation, and ChatGPT”
Chr. Assens, «Η απομάθηση με την τεχνητή νοημοσύνη και τα κοινωνικά δίκτυα»
Chr. Assens, “Le désapprentissage avec l’intelligence artificielle et les réseaux sociaux”
Σάρωση για να αποθηκεύσετε ή να κοινοποιήσετε την ανάρτηση
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)