32ο Συνέδριο
Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Καστοριά 2015
Εισήγηση:Γιάννης Θωμαΐδης - Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Κιλκίς, Λαγκαδά & Ωραιοκάστρου
Δημήτρης Μπαρούτης - Καθηγητής Μαθηματικών 3ου ΓΕ.Λ. Σταυρούπολης
Γιάννης Σαράφης - Καθηγητής
Μαθηματικών
Ιδιωτικού ΓΕ.Λ.
Καλαμαρί
Στην εργασία αυτή επιχειρούμε να εμπλουτίσουμε με νέα εμπειρικά δεδομένα τη συζήτηση που διεξάγεται εδώ και χρόνια για τις αρνητικές επιδράσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων στην επίτευξη των στόχων της διδασκαλίας των Μαθηματικών.
Τα δεδομένα σχετίζονται με το είδος των θεμάτων που επιλέγει η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.), τις επιδόσεις των μαθητών που καταγράφονται στα Βαθμολογικά Κέντρα, αλλά και με τις επιπτώσεις που έχει στη διδασκαλία των Μαθηματικών η εδραιωμένη αντίληψη ότι αποστολή του Λυκείου είναι να προπαρασκευάζει τους μαθητές για επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τα δεδομένα σχετίζονται με το είδος των θεμάτων που επιλέγει η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.), τις επιδόσεις των μαθητών που καταγράφονται στα Βαθμολογικά Κέντρα, αλλά και με τις επιπτώσεις που έχει στη διδασκαλία των Μαθηματικών η εδραιωμένη αντίληψη ότι αποστολή του Λυκείου είναι να προπαρασκευάζει τους μαθητές για επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου