Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

▪ Η ζυγαριά ως μέσο διδασκαλίας στα μαθηματικά

Της Ελένης Παναγή
Εισαγωγή
Σύμφωνα με την Μπούφη (1994), η ζυγαριά μπορεί να αποτελέσει ένα εύχρηστο, χρήσιμο και πολύ ιδανικό μέσο διδασκαλίας των τεσσάρων μαθηματικών πράξεων σε όλες τις τάξεις και για όλους τους ακέραιους αριθμούς. Ήδη στα νέα βιβλία (Υπηρεσία Ανάπτυξης Προγραμμάτων, 1996) δίνεται και η αξιοποίηση του εξισωτήρα, αλλά σε περιορισμένο βαθμό και με πιο λίγες πρακτικές εφαρμογές.
Σκοπός της συγκεκριμένης εισήγησης είναι να τονιστεί η διδακτική αξία και χρησιμότητα της ζυγαριάς και στις μεγαλύτερες τάξεις, όπου η εκτέλεση των πράξεων θεωρείται από κάποια παιδιά δύσκολη λόγω ίσως και του μεγέθους των αριθμών με τους οποίους έχουν να εργαστούν.
Για περισσότερα κάντε κλικ εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου