Του Ν. Καστάνη καθηγητή του Α.Π.Θ
Όλοι όσοι διδάσκούν Μαθηµατικά έχουν ως εφόδιο τις αυθύπαρκτες και τελεσίδικες µαθηµατικές γνώσεις που συσσώρευσαν στη διάρκεια των σπουδών τους. Έχουν επίσης ως παρακαταθήκη την εξάσκησή τους στο χειρισµό των µαθηµατικών ασκήσεων, που απέκτησαν κατά τη µακρόχρονη τριβή τους µε τις εξεταστικές απαιτήσεις της σχολικής και πανεπιστηµιακής µαθηµατικής εκπαίδευσης.
Μια εξάσκηση που µπορεί να χαρακτηριστεί από µια προσήλωση σε κατηγοροποιηµένες και διαδικαστικές µορφές συµπεριφοράς κι αντίληψης. Αρκεί όµως αυτός ο εξοπλισµός για τη διαµόρφωση κι ανάπτυξη µιας µαθηµατικής µόρφωσης στα πλαίσια της γενικής παιδείας;
Μια εξάσκηση που µπορεί να χαρακτηριστεί από µια προσήλωση σε κατηγοροποιηµένες και διαδικαστικές µορφές συµπεριφοράς κι αντίληψης. Αρκεί όµως αυτός ο εξοπλισµός για τη διαµόρφωση κι ανάπτυξη µιας µαθηµατικής µόρφωσης στα πλαίσια της γενικής παιδείας;
Κάντε κλικ εδώ, για να διαβάσετε το άρθρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου