Τα πρώτο από φυσικά αίτια και τα άλλα 2 στη μάχη πιστεύω αναλόγως αν τραυματίστηκε ή όχι το άλογο και πως χτυπήθηκε ο αναβάτης(άρα το άλογο μάλλον συμβολίζει το θάνατο σε διάφορες μορφές)
Τώρα η τελεύταια εικόνα μήπως συμβολίζει την αθανασία αφού αποκλείονται οι παραπάνω 3 περιπτώσεις άρα το πρόσωπο του αγάλματος δεν είναι σε επαφή με το άλογο-"θάνατο" ?Οπότε έχουμε συμβολισμό θεού σωστά?
όταν τα πόδια είναι κάτω ο αναβάτης πέθανε από φυσικά αίτια, όταν είναι σηκωμένα 2 πόδια πέθανε στη μάχη και όταν είναι 1 πόδι σηκωμένο, τότε σημαίνει ότι τραυματίστηκε στη μάχη και πέθανε από τα τραύματα αυτά αργότερα.
Τα πρώτο από φυσικά αίτια και τα άλλα 2 στη μάχη πιστεύω αναλόγως αν τραυματίστηκε ή όχι το άλογο και πως χτυπήθηκε ο αναβάτης(άρα το άλογο μάλλον συμβολίζει το θάνατο σε διάφορες μορφές)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα η τελεύταια εικόνα μήπως συμβολίζει την αθανασία αφού αποκλείονται οι παραπάνω 3 περιπτώσεις άρα το πρόσωπο του αγάλματος δεν είναι σε επαφή με το άλογο-"θάνατο" ?Οπότε έχουμε συμβολισμό θεού σωστά?
όταν τα πόδια είναι κάτω ο αναβάτης πέθανε από φυσικά αίτια, όταν είναι σηκωμένα 2 πόδια πέθανε στη μάχη και όταν είναι 1 πόδι σηκωμένο, τότε σημαίνει ότι τραυματίστηκε στη μάχη και πέθανε από τα τραύματα αυτά αργότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ κατάλαβα.Για τον εκτός αλόγου αναβάτη έχω δίκιο στην υπόθεση που έκανα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την τελευταία περίπτωση δεν έχω βρει κάποια απάντηση. Το ψάχνω...
ΑπάντησηΔιαγραφή