Your Daily Experience of Math Adventures
Παρατηρώ ότι αν πολ/σω τον αριθμό της 1ης στήλης με αυτό της δεύτερης τότε μας δίνει τον διψήφιο αριθμό με 10άδες τησ στήλη 2 και μονάδες τη στήλη 3.Δλδ 3*9=27 , 2*8=16 κλπ άρα έχουμε 6*5=30.Οπότε ο αριθμός που λείπει είναι ο 5
σφωνωε προτεινόμενη λύση, δηλ πέντε,αλλα ακολουθία διαφορετική μέθοδος. Τελευταία στήλη φαίνεται είναι μία φθίνουσα αριθμητική πρόοδος.
Παρατηρώ ότι αν πολ/σω τον αριθμό της 1ης στήλης με αυτό της δεύτερης τότε μας δίνει τον διψήφιο αριθμό με 10άδες τησ στήλη 2 και μονάδες τη στήλη 3.Δλδ 3*9=27 , 2*8=16 κλπ άρα έχουμε 6*5=30.Οπότε ο αριθμός που λείπει είναι ο 5
ΑπάντησηΔιαγραφήσφωνωε προτεινόμενη λύση, δηλ πέντε,αλλα ακολουθία διαφορετική μέθοδος. Τελευταία στήλη φαίνεται είναι μία φθίνουσα αριθμητική πρόοδος.
Διαγραφή