Το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, στο πλαίσιο του ερευνητικού Προγράμματος «Αποτίμηση του τρόπου λειτουργίας των υπηρεσιών και των θεσμοθετημένων οργάνων της Εκπαίδευσης» (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Γ΄ ΚΠΣ), και πιο συγκεκριμένα του υποέργου «Ανάλυση των λαθών των μαθητών του Γυμνασίου-Λυκείου – Ανάλυση του γραπτού λόγου των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης», οργανώνει δύο συνέδρια με διεθνή συμμετοχή.
Τα Λάθη των Μαθητών: δείκτες αποτελεσματικότητας ή κλειδιά για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης;
Κάντε κλικ εδώ, για να διαβάσετε τα πρακτικά του συνεδρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου