ΟΙ 20 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2010-11
Νο.1: κα Μαριάννα Κουρτέση (Καθηγήτρια Ιλιάδας). Ο Αγαμέμνονας για την Χρυσηίδα:
«…αφού την προτιμώ της νυμφευτής μου ακόμα της Κλυταιμνήστρας…» Α ρε παντόφλα!!!
Νο.2: κα Μαριάννα Κουρτέση (Καθηγήτρια Ιλιάδας)«Η ιδανική γυναίκα στην ομηρική εποχή έπρεπε να έχει καλή εξωτερική εμφάνιση , να είναι από καλή οικογένεια, όμορφη…και φυσικά να μην φοράει παντόφλα!!!»Νο.3: κα Μαριάννα Κουρτέση (Καθηγήτρια Ιλιάδας)-Γιατί δεν απαντάει αμέσως ο Δίας; -Γιατί φοβάται μην τις φάει από την Ήρα!!!
Νο.4: κα Μαριάννα Κουρτέση (Καθηγήτρια Ιλιάδας)«Διαφορές ανθρώπων και θεών: οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά την διάρκεια της ζωής τους, ενώ οι θεοί όχι. Φυσικά! Κάθονται , τεμπελιάζουν στον Όλυμπο!!!
Νο.5: κα Μαριάννα Κουρτέση (Καθηγήτρια Ιλιάδας)«Ο Αίαντας ήταν μεγαλύτερος από όλους τους ήρωες. Ντουλάπα ολόκληρη ήταν!!!»
Νο.6: κα Μαριάννα Κουρτέση (Καθηγήτρια Ιλιάδας)«Όλοι οι θεοί έχουν εμφανιστεί στην Ιλιάδα εκτός από τον Διόνυσο. Ο Διόνυσος μπεκρούλιαζε βέβαια!!!»
Νο.7: κα Μαριάννα Κουρτέση (Καθηγήτρια Ιλιάδας)«Στους εξής στίχους προοικονομείται ο θάνατος πολλών Τρώων. Του πατέρα, της μητέρας, του σογιού γενικά!!!»
Νο.9: κα Γιάννα Γιαννακοπούλου (Καθηγήτρια Μαθηματικών)«Για να δούμε τη διαφορά συνεπαγωγής και ισότητας. Αν βρέξει θα ανοίξω την ομπρέλα μου. Αν ανοίξω την ομπρέλα μου θα βρέξει; Όχι!!! Άρα δεν ισχύει το αντίστροφο για να είναι ισότητα, άρα είναι συνεπαγωγή.»
Νο.10: κα Γιάννα Γιαννακοπούλου (Καθηγήτρια Μαθηματικών)«Όταν το 8 κοιμάται συμβολίζει το άπειρο!!! ( )»
Νο.11: κα Γιάννα Γιαννακοπούλου (Καθηγήτρια Μαθηματικών)«Με αυτά που βλέπω στα διαγωνίσματα δεν μπορώ να κοιμηθώ! Ξενύχτη με έχετε καταντήσει!!!»
Νο.12: κα Γιάννα Γιαννακοπούλου (Καθηγήτρια Μαθηματικών)«Να γράφετε καλά στα διαγωνίσματα. Δεν λέω να γράφετε 18 και 19, αλλά δεν μπορώ να βλέπω 1 και 2! Έχω αλλεργία!!!»
Νο.13: κα Γιάννα Γιαννακοπούλου (Καθηγήτρια Μαθηματικών)«…η οποία ήταν μαθήτρια του Θαλή και αργότερα σύντροφός του, για να μαθαίνουμε και κανένα κουτσομπολιό!!!»
Νο.14: κα Γιάννα Γιαννακοπούλου (Καθηγήτρια Μαθηματικών)«Για να δούμε που χρησιμεύουν οι γεωγραφικές συντεταγμένες. Ας πούμε πως είναι ο Γιώργος με το κότερό του στη μέση του πουθενά και βουλιάζει. Παίρνει τηλέφωνο το φίλο του τον Χρυσοβαλάντη να έρθει να τον σώσει με τη βαρκούλα του. Τι θα του πει; Πάρε τη βαρκούλα σου και έλα στη μέση του πουθενά όσο πιο γρήγορα γίνεται να με σώσεις, γιατί το κότερό μου βουλιάζει και πνίγομαι; Αν του πει αυτό μέχρι να φτάσει ο Χρυσοβαλάντης με την βαρκούλα του, τετέλεσται ο Γιώργος!!!»
Νο.15: κος Μάριος Τάνταλος (Καθηγητής Αρχαίων)«Εσύ πότε θα μου δώσεις το τετράδιο; Μου έδωσες εκεί τα Μαθηματικά, αλλά τα διόρθωσα εγώ. Έβαλα εκεί πέρα τους τόνους!!!»
Νο.16: κος Μάριος Τάνταλος (Καθηγητής Αρχαίων)-Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ) δεν έχουν πάντα αξιόπιστα και χρήσιμα για έναν ιστορικό στοιχεία. –Βέβαια δεν μαθαίνουμε τι γίνεται στο Ιράν και στο Ιράκ, που έχουν πόλεμο, στην Αφρική που πεινάνε και μαθαίνουμε αν ξύπνησε καλά η Φαίη Σκορδά!!!
Νο.17: κος Μάριος Τάνταλος (Καθηγητής Αρχαίων)-Τι είναι αγελαία κραυγή; -Εκεί πέρα που τσιρίζουν όλοι μαζί στο X-Factor είναι αγελαία κραυγή!!!
Νο.18: κος Μάριος Τάνταλος (Καθηγητής Αρχαίων)«Σήκω στον πίνακα να κλίνεις η ευθύνη. (μετά από λίγη ώρα) Ωραία σωστά το έγραψες. Τι έγραψες στην αιτιατική πληθυντικού; Τας ευθύνας! Εδώ τι λέει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος; Τας ευθύνας! Άρα καλά τα λέει! Ξέρει τι λέει αυτός!!!»
Νο.19: κα Αναστασία Σκόρδου (Καθηγήτρια Νεοελληνικής Γλώσσας)(Μετά τη διόρθωση πέντε ασκήσεων) -Είχαμε κι άλλη άσκηση; -Μόνο μία; -Τρεις! - -Ααα!!! Τόσες πολλές σας έβαλα; Καλά σας έκανα!!!
Νο.20: κος Λευτέρης Κεχαγιάς (Καθηγητής Πληροφορικής)«Μικρά απαίσια στρουμφάκια θα σας αφήσω στην ίδια τάξη!!!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου