Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

▪ Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς

Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να εξοικειώσει τον αναγνώστη με τους τομείς της ψυχολογίας που έχουν τη μεγαλύτερη πρακτική αξία για τον εκπαιδευτικό. Για τον λόγο αυτό πραγματεύεται όχι μόνο θέματα που σχετίζονται άμεσα με την τάξη, αλλά και θέματα που αφορούν στο εξωσχολικό περιβάλλον του παιδιού καθώς και στις δικές του αντιλήψεις ή απόψεις για τον εαυτό του. Δεν μπορεί ο δάσκαλος να αποκτήσει μια σαφή εικόνα για το διδακτικό του καθήκον, παρά μόνον εάν γνωρίσει τα παιδιά ως ολοκληρωμένες οντότητες και όχι απλώς ως άτομα που περνούν το πρωί τους καθισμένα σε μία τάξη.
Η προσωπικότητα του παιδιού, η μαθησιακή του ικανότητα, τα κίνητρα, η κοινωνική του συμπεριφορά και οι στάσεις του απέναντι στο σχολείο διαμορφώνονται κάτω από την επίδραση ενός συνδυασμού αλληλεξαρτώμενων παραγόντων που ξεκινούν με τη γέννηση του παιδιού (ή και πιο πριν ακόμη) και συνεχίζουν να επενεργούν σε όλο το διάστημα της ζωής του. Τελειώνοντας το διάβασμα αυτού του βιβλίου θα έχετε σχηματίσει μια σαφή ιδέα πάνω στο ποιοι είναι οι παράγοντες αυτοί πώς επηρεάζουν τη συμπεριφορά του παιδιού και πώς μπορείτε να βοηθήσετε το παιδί να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες μάθησης που προσφέρει το σχολείο.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το βιβλίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου