Πέμπτη 25 Ιουλίου 2024

Χιούμορ με μαθηματική ακρίβεια

Ο μεγάλος γερμανός Μαθηματικός Rίchard Dedekind γεννήθηκε το $1833$ και πέθανε το $1916$.
Στις αρχές του 20ου αιώνα, ο εκδοτικός οίκος Teubner στην έκδοσή του «Ημερολόγιο για Μαθηματικούς» ανέφερε τον Dedekind στους θανόντες και μάλιστα με ημερομηνία θανάτού $4$ Σεπτεμβρίου 41899$. 
'Οταν διαπίστωσε το δημοσίευμα ο Dedekind απέστειλε στους εκδότες επιστολή με της ακόλουθη σημείωση:
«Η ημέρα του θανάτου μου, 4 Σεπτεμβρίου, μπορεί να αποδειχτεί στο μέλλον οτι είναι ορθή, αλλά το έτος σίγουρα το έχετε κάνει λάθος! Σύμφωνα με το προσωπικό μου ημερολόγιο στις $4$ Σεπτεμβρίου $1899$ ήμουν απολύτως υγιής και μάλιστα απολάμβανα μια απολύτως ενδιαφέρουσα συζήτηση για το 'Σύστημα και Θεωρία" με τον ομοτράπεζό μου και αγαπητό μου φίλο Georg Cantor.
Πηγή: mathologic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου