Δεν βρίσκω νόημα σε αυτές τις ασκησούλες. Κάνουμε με πράξη χρησιμοποιώντας μερικούς αριθμούς άπαξ, βρίκσουμε το όποιο αποτέλεσμα Χ και μετά δίνουμε το Χ και τους αριθμούς ζητώντας με τους αριθμούς να φθάσουμε στο Χ. Κανένας βαθμός δυσκολίας και οι πολλαπλές απαντήσεις το αποδεικνύουν. Αν θέλετε να λύσετε ένα δύσκολο πρόβλημα είναι το ακόλουθο: Οι αρχαίοι Έλληνες δεν γνώριζαν το μηδέν και τους αρνητικούς αριθμούς. Γνώριζαν όμως όλες τις πράξεις: 1-1=Χ Ποια η τιμή του Χ για τους αρχαίους Έλληνες;
(3*5*51/17)-2=43
ΑπάντησηΔιαγραφή$17+51-(2+3)\times5=43$
ΑπάντησηΔιαγραφή$51 - \left[ {(17 + 5):2 - 3} \right] = 51 - 8 = 43$
ΑπάντησηΔιαγραφή\[51 - \left( {\dfrac{{2(17 - 5)}}{3}} \right) = 51 - 8 = 43\]
ΑπάντησηΔιαγραφή\[51 - 17 + 3 \cdot (5 - 2) = 43\]
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ή … αλλοπρόσαλλη λύση: $\boxed{\dfrac{{17}}{2}(\dfrac{3}{{51}} + 5) = 43}$ , του $Doloros$
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βρίσκω νόημα σε αυτές τις ασκησούλες. Κάνουμε με πράξη χρησιμοποιώντας μερικούς αριθμούς άπαξ, βρίκσουμε το όποιο αποτέλεσμα Χ και μετά δίνουμε το Χ και τους αριθμούς ζητώντας με τους αριθμούς να φθάσουμε στο Χ. Κανένας βαθμός δυσκολίας και οι πολλαπλές απαντήσεις το αποδεικνύουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θέλετε να λύσετε ένα δύσκολο πρόβλημα είναι το ακόλουθο:
Οι αρχαίοι Έλληνες δεν γνώριζαν το μηδέν και τους αρνητικούς αριθμούς. Γνώριζαν όμως όλες τις πράξεις:
1-1=Χ Ποια η τιμή του Χ για τους αρχαίους Έλληνες;