Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Δεκάλογος του Καλού Δασκάλου

 Του Αντώνη Κυριακόπουλου 
1) Ποτέ δεν μπαίνει στην τάξη απροετοίμαστος και ποτέ δεν λύνει μια άσκηση στον πίνακα, χωρίς να ρωτάει σταδιακά τους μαθητές για την συνέχεια της λύσης.
2) Ποτέ δεν προσπαθεί να λύσει μια δύσκολη άσκηση, που του είναι άγνωστη, μπροστά στους μαθητές.
3) Ποτέ δεν "μαλώνει", αλλά ούτε και "χαϊδεύει" τους μαθητές.
4) Ποτέ δεν επιτρέπει στους μαθητές να τον φωνάζουν με το μικρό του όνομα.
5) Ποτέ δεν απογοητεύει τους αρχάριους μαθητές, λέγοντάς τους ότι: «Τα μαθηματικά είναι δύσκολα». 
6) Ποτέ δεν λέει σε ένα μαθητή: «Εσύ δεν πρόκειται να μάθεις ποτέ μαθηματικά».
7) Επιβραβεύει κάθε προσπάθεια που κάνουν οι μαθητές για να λύσουν μία άσκηση.
8) Ενθαρρύνει τους μέτριους μαθητές και προωθεί τους προχωρημένους.
9) Αν δεν ξέρει μια ερώτηση που θα του κάνουν οι μαθητές, δεν προσπαθεί να τα «μπαλώσει», αλλά τους λέει: «Θα σας απαντήσω στο επόμενο μάθημα».
10) Ποτέ δεν δίνει θέματα S.O.S. στους μαθητές.

2 σχόλια:

  1. Σωκράτη καλημέρα!
    Φρονώ ότι καλύτερα είναι να γράψεις ως τίτλο:
    "Ο Δεκάλογος του Καλού Δασκάλου".
    Φιλικά,
    Carlo

    ΑπάντησηΔιαγραφή